Prawdziwa żywność dla osób zajętych, zestresowanych lub przytłoczonych.

Prawdziwa żywność dla osób zajętych, zestresowanych lub przytłoczonych.

Uproszczenie przepisów dotyczących prawdziwej żywności. Bo życie jest pracowite. Jestem pewna, że wiesz, o czym mówię, prawda? Bez względu na to, czy jesteś w związku, samotny, masz dzieci, jesteś na emeryturze, czy po prostu oddychasz... jest szansa, że jesteś zajęty. W porządku. To część życia. Ale bycie zajętym może utrudnić zdrowy tryb życia. Nie jest to niemożliwe, ale trudniejsze.

Nawet jako mama czasami zastanawiam się, jak znajdę czas, żeby ugotować kolejny posiłek... choć to jest podobno jeden z powodów, dla których zrezygnowałam z pracy... żeby mieć czas na tego typu rzeczy.
I nawet jeśli czas nie jest czynnikiem, przejście na prawdziwą żywność może początkowo wydawać się przytłaczające lub całkowicie nierealne.

I dlatego jestem tu dzisiaj: aby dać Ci kilka prostych pomysłów, aby wejść na właściwą ścieżkę. Nawet jeśli nie masz czasu na planowanie posiłków, gotowanie wszystkiego od podstaw, tworzenie własnych produktów wolnych od toksyczności, są rzeczy, które możesz zrobić, aby oddalić się od śmieci, które powoli niszczą twoje życie.

Dzisiaj porozmawiajmy o prawdziwym uproszczeniu żywności.

Prawdziwa żywność dla zajętych, zestresowanych lub przytłoczonych osób.

1. Poznaj swoje prawdziwe podstawy żywności.

Nie pozwól, aby dogmat dietetyczny Cię przytłoczył. Nie musisz mieć wykształcenia żywieniowego ani czytać każdej książki, aby poprawić swoje jedzenie. Znajomość podstaw pomiędzy żywnością prawdziwą a przetworzoną pozwoli Ci zaoszczędzić czas. Jeśli, na czymś jest napisane "niskotłuszczowe", które naturalnie zawiera tłuszcz... nie jedz tego. To nie jest prawda. Unikaj zjełczałych olejów roślinnych, takich jak rzepak, soja itp. Jedz lokalnie i porami roku. Jedz różne rośliny, całe i kiełkujące ziarna oraz produkty pochodzenia zwierzęcego hodowane w sposób humanitarny.

2. Korzystaj z zamrażarki.

Niezależnie od tego, czy wszystko gotujesz od podstaw, czy kupujesz wysokiej jakości gotowe produkty, jeśli mądrze używasz zamrażarki, otrzymasz więcej wartości odżywczych i więcej czasu. Na przykład zakup wołowiny jest o wiele tańszy, jeśli kupuje się ją hurtem. I oszczędzisz czas, jeśli zrobisz dwa razy więcej obiadu i zamrozisz resztę na szybkie, ale zdrowe posiłki później. Pracuj mądrzej, a nie ciężej. Pozwól, aby twój zamrażalnik ci pomógł.

3. Sklep-działaj rozważnie.

W przeciwieństwie do tego, co niektórzy myślą, nie trzeba robić wszystkiego od zera, aby wdrożyć prawdziwą dietę żywnościową. Ale trzeba robić zakupy bardzo ostrożnie. Odczytywanie etykiet. Na wszystkim. Możesz być zaskoczony, że najbardziej "proste" rzeczy, takie jak sos sałatkowy i "zdrowy" chleb, zawierają najbardziej szkodliwe składniki. Znajdź dobrego rzeźnika, piekarnię wysokiej jakości lub lokalną restaurację, która spełnia Twoje standardy. Buduj relacje, dowiedz się skąd pochodzi jedzenie.

4. Użyj systemu kumpla.

Czasami patrzymy wstecz na cywilizacje z przeszłości i zastanawiamy się, jak to wszystko robili. Ale często zapominamy, że częściej niż teraz, robili to wszystko razem. W naszych domach jesteśmy tak odizolowani, że zapominamy o możliwości współpracy. Znajdź osoby o podobnych poglądach w swojej okolicy i pomagajcie sobie nawzajem.

Podziel koszt zakupu żywności wysokiej jakości.

Wspólna kolacja, na której każdy przynosi jedno danie.

Na zmianę przynosząc większe ilości posiłku i dzieląc się z innymi.
Możliwości są nieograniczone. Nie tylko możesz zrobić więcej, ale będziesz budować relacje.

5. Prostota.


Jedzenie nie musi być skomplikowane, podobnie jak przepisy kulinarne. Nie daj się zwieść, że każdy posiłek musi być ekstrawaganckim daniem. Czasami najlepsze posiłki są najprostsze.

Niektóre z moich ulubionych szybkich posiłków:

Śniadanie: dwa jajka smażone na oleju kokosowym z pełnoziarnistym tostem na maśle. I szklanka surowego mleka. Proste!

Obiad: "wszystko", sałatka z świeżej zieleniny, mnóstwo warzyw, ser, boczek lub cokolwiek innego, co mam na wyciągnięcie ręki. Uzupełnij go domowym lub wysokiej jakości sosem sklepowym i otrzymasz zwycięski posiłek.

Kolacja: pieczony kurczak z pieczonymi ziemniakami i brukselką. To cudowne danie, które sprawi, że będziesz bardzo zadowolony.

Prawdziwa żywność dla osób zajętych, zestresowanych lub przytłoczonych.
3.3 (65%) 12 głos[ów]